Wednesday, January 19, 2011

Minilyric 7.0 643 Full Version


Ni aku nk kongsi software yg dpt mengeluarkan lirik lagu bila koran playing mane 2x lagu..Minilyric ni bekerjasama dgn mane 2x player yg diiktiraf tuk nye..hehe..sprti winamp & Aimp2..
Dlm proses installing,ia akn kuar 1 interface,dimana koran kena tick or untick kat player mane koran nk lirik kluar..
Cth:Aku biasanya guna player Aimp2 sbb ia lbih ringan dr Winamp,so aku tick kat Aimp2 pada interface Minilyric smasa installing..
Slps siap install,run MP3Player [Winamp / Aimp2/mane 2x player yg koran tick tuk minilyric] dan msukkan registration code yg aku da generated
 Ni screen Shot PC aku,lyric kuar lbih kurang cmtu la...hehe
 P/S:first time kena online lu tenet mase playing mane 2x lgu,lps tu koran x prlu lg on tenet sbb lyric saved tuk lagu 2x yg koran da played..
 Kalu koran x de mp3 player,just download Aimp2 kat sini
Download Minilyric sini
 .:Credit To iZzuD:.

No comments:

Post a Comment